Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ленська C$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Ленська C. 
Інтертекстуальні зв'язки малої прози Миколи Хвильового з зарубіжною літературою (на прикладі "Вступної новели” й "Арабесок”) [Електронний ресурс] / C. Ленська // Філологічні науки. - 2012. - Вип. 11. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fil_Nauk_2012_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ленська C. 
Генетичні та структурні аспекти жанру в літературознавстві ХХ століття [Електронний ресурс] / C. Ленська // Рідний край. - 2012. - № 1. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2012_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ленська C. 
"Запах революції” в українській малій прозі 1920-х років [Електронний ресурс] / C. Ленська // Сучасні літературознавчі студії. - 2012. - Вип. 9. - С. 270-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sls_2012_9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.85 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ленська C. В. 
Інтертекстуальний простір новелістики Ф. Дудка (на прикладі збірки "Заметіль") [Електронний ресурс] / C. В. Ленська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 10. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2014_10_9
У статті розглянуто проблему інтертекстуальних зв'язків малої прози Ф. Дудка з міфологічною та літературною традиціями. Інтертекстуальне поле письменника вибудовується на алюзійних зіставленнях героїв його оповідань з образами нижчої народної демонології («Біла королівна», «Дід Яків»). Доведено, що міфологічні елементи спрямовані на творення неоромантичної стильової парадигми («Сестра Людмила», «Заметіль»). На прикладі новелістики збірки Ф. Дудка «Заметіль» простежена динаміка жанрово-стильових модифікацій української прози, що найповніше реалізувалася у неоромантичній стильовій стратегії. Визначено формально-змістові аспекти зазначених творів. Зроблено висновок про естетичну вартість оповідань Ф. Дудка - одного з яскравих і талановитих, але незаслужено забутих українських письменників в еміграції.В статье рассмотрена проблема интертекстуальных связей малой прозы Ф. Дудко с мифологической и литературной традициями. Интертекстуальное поле писателя выстраивается на аллюзийных сопоставлениях героев его рассказов с образами низшей народной демонологии («Белая королевна», «Дед Яков»). Доказано, что мифологические элементы направлены на создание неоромантической стилевой парадигмы («Сестра Людмила», «Метель»). На примере новеллистики сборника Ф. Дудко «Метель» прослежена динамика жанрово-стилевых модификаций украинской прозы, которая наиболее полно реализовалась в неоромантической стилевой стратегии. Определены формально-содержательные аспекты указанных произведений. Сделан вывод про эстетическую ценность рассказов Ф. Дудко – одного из ярких и талантливых, но незаслуженно забытых украинских писателей в эмиграции.Fedir Dudko belongs to little-known writers in exile. The article is devoted to revealing intertextual connections of short stories by F. Dudko with the mythological and literary traditions, and identifying their functions in the storybook. The mythical and literary contexts are modeling the neoromantic timespace of the storybook. The book consists of four stories: «The White Princess», «Old Jakiv», «Sister Lyudmila» and «The Snowstorm». Three of them are full of images of Ukrainian folk mythology. «Old Jakiv» is the best story in the storybook. The image of an old man resonates with the image of ancient Pan - the patron of forests. The image of a crow functions as a dual of a man. Old Jakiv is compared with the image of Lukash from «The Forest Song» by Lesya Ukrainka. The narrative recalls the one of «The Enchanted Desna» by O. Dovzhenko. The main conflict in the story is the opposition between the nature and civilization. In «The White Princess» a romantic love story between young lady Lyda and agroom Andrew takes place, ending with the death of the both. The context of «The Romeo and Juliet» by W. Shakespeare is included in the story. «Sister Lyudmila» unfolds the romantic story of «forbidden love» of a narrator and a nun. The author concludes that the ritual and mythical pagan imagery in short stories of F. Dudko represents romantic symbols that caused the formation of neo-romantic strategy of Ukrainian modernist paradigm of the twentieth century and intertextual connections with folklore andliterary (Lesya Ukrainka, O. Dovzhenko, etc.). Intertextual field of myth enables to include a piece of literature into the ancient tradition, contributes to congnition of ethno-mental features, archetype structures of collective consciousness and national memory, which was especially important for the Ukrainian emigration literature of the twentieth century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ленська C. В. 
Антитоталітарний дискурс у малій прозі Олени Звичайної [Електронний ресурс] / C. В. Ленська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2015. - Вип. 13. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2015_13_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського